şeker ve limon

şeker ve limon

10 Ocak 2012 Salı

dipteyim sondayım depresyondayım.....:(

yahu bir insan bir işi bir işte çalışmayı  ancak bu kadar sevmez heralde....sevmiyorum kardeşim bu muhasebe-finans her ne haltsa bu işi imdaaaat dakikalarmı geleceğimi kurtarmak istiyoruuuuuuum :( Allahım kurtar beni....nerdeyse eve dönüp ev hanımı oliciiiiim bu kadar çalışan bayan olmak isterkene hemde:( öyle kötü bir ruh halindeyim ki üstlerimden biri gelip şunu neden böyle yaptınız nasıl unutursunuz anlamıyorum falan diye bi cümle kursa ben onu spastik gerizakalı hiçbişeyden anlamayan değersiz zavallı insan embesil falanmısın nasıl unutursun diye anlıyorum durumum bu kadar ağır anlayınız yaaani:(  herşey üstüme üstüme geliyo...ben bir sınıf öğretmeniyim aslında evlendiği sene oğluşunu dünyaya getirmiş aslında pek bi iyi etmiş ama hayatını akışına bırakıp sonra bitürlü toparlayaman bi zavallıcığım....çocuk olunca tası tarağı bebemi alıp 1,5 insan doğuya gidemeyişimin pişmanlığı içindeyim yada en azından atandıktan sonra evlenseydim di amma hayat farklı farklı akıyo akıl ve mantık başka sosyal çevereler insanlar başbaşka başka duygular birbiriyle  çatışıyo ve olan size oluyo anacıım:( Allahım yüten(oğlumun safane yakarışını yansıtmak adına:( ) bir mucize olsunda ben ankaraya atanıvereyiiiiiiiiiim çoook dua etcem bigün olursa yaptığım bütün duaları burdan aktarırım sizde kullanırsınız:) inşallah bi kabul olsunda:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder