şeker ve limon

şeker ve limon

29 Ocak 2012 Pazar

bir saç nasıl katledilir

geçen hafta bugün şöyle bi saçımı kestireyim güzelliğime güzellik katayım(farkındayım çok mütavazice oldu:) )diye kuaföre gitme kararı aldım oğluşu halasına emanet edip saçımı kendim yıkayıp düştüm yola ki bidaha kendileri yıkamasın kendi şampuanım olsun diye,neyse gittim biraz bekledim ve oturdum koltuğa.Saçımı kesicek hatun bu soğukta nasıl geldin üşümedinmi bu saçla falan derken bir yandanda tokamı açtı.E  illaki saçımı taramıştım ama tepede topuz yapınca haliyle yeniden biraz dolaşmış,yahu hatun saçıma bir girişti tarağı saçımın dipinden alıyo bikarış gittikten sonra tarak dolaşığa takılıp ilerlemiyoya bu vuruyo makası inanırmısınız hatun beni resmen koyun kırpar gibi kırptı dilim tutuldu bişi diyemedim, belkide şoka girdim 10 dkkada talan etti saçımı bide sadece kaküllerimi kurutup bak şöyle kullanırsın dedi ve arka tarafı ıslak bırakıp başka müşteriye geçti bendeniz süpersonik salak bide teşekkür edip başımı kapatıp çıktım.....Yok böyle bişey! suç hatunda diil zaten hakkını aramaktan yoksun zavallı biçare bende.Velhasıl besleme gibi dolaşıyorum ortalıkta giitim boya aldım biraz görüntüm kılığa girdi ama yandan bakınca (arkayı hiç görmeyin) hani seksenlerde erkeklerin üst kısa ama ense uzun saçma bir saç şekilleri varya aynı öyleyim:) testtüelüyüm diye kuaförü önemsemiyodum ama eşim kesse bundan güzel olurdu heralde:) deneyim konuşuyor paraya kıyıp sostirik kuaföre gidiceksin anacığım:)

2 yorum:

  1. itiraz edecektin parasini vermeyecektin ozamah hadlerini biraz anlarlardi heralde. kesinlikle paraya kiyip en iyi seyleri alacaksin vede yapacaksin

    YanıtlaSil
  2. acı bir tecrübe oldu ama akıllandım:) yahu napıyım hani varya meşhur yüzü yumuşaklar ben onlardanım işte:)

    YanıtlaSil