şeker ve limon

şeker ve limon

23 Ocak 2012 Pazartesi

araba sevdası 2 (mutlu son) :D

25 Kasım 2011 den beri efenim bendeniz o dışardan çook havalı görünen (itiraf ediyorum içeriden de havalı) araba sahibi bayanlardan biri oldum çoooook şükür,elhamdülillah...zamanında (hatta şuan bile) araba kullanan bir bayan gördüğümde sanki ajda pekkanı direksiyon başında görmüş gibi bağırarak tepki verir helaaaal naraları atardım helede tesettürlüyse:)....Benim açımdan araba kullanan bir bayan  kendini ve dünyayı en azından erkek egemen bizim toplumu aşabilmiş bir zattır..ooooy kelimeler kifayetsiz benim düşüncelerimi aktarmada bu konu için,vel hasıl kelam bim bam bom çok şükür dostlar artık benimde bir arabam var:) Allahım dileyen herkese hayırlısıyla nasip etsin inşallah...Tabi ayda ortalama kasko,benzin,bakım derken 200-300 tl yi gözden çıkaracak:( herkese nasip etsin....Bu araba işi iyi hoşta benimki gibi benzini su gibi tüketmeyen, insanı araba kullanmada cimrilik sınırlarında dolaştırmayan türünden bişi olsaydı pek bi iyi olacaktı ama napalım hamama giren terler dimi:)

2 yorum:

  1. Ablacım öyle Güzel Anlattınki, aynı ben, :)
    dışardan baktıgımda araba kullanan tesettürlü bayanları görünce helal olsun yakışır kim tutarrrrr :) gibiii bir sürü şeyler geçiyor içimden veeee diyorum ki Rabbim bananda nasip eder inşaAllah, en büyük isteklerimden biri arabamla gezebilmek, bir 10 sene daha beklemem gerekebilir tabi bunun için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rabbim tez zamanda hayırlısıyla araba sahibi etsin inşallah.Amiiiiiiiiiinnnnn:D

      Sil