şeker ve limon

şeker ve limon

14 Eylül 2012 Cuma

çöl-deniz hz.hatice





Sevdim tavsiye ederim amma bazı yerlerinde çooook fazla teşbih-teşbih-i beliğ-teshis-tenasüp.....(dalga geçiyorum çoğunun anlamını tam hatırlamıyorum bile :D ) edebileşmiş buralarda canım sıkıldı atladım o paragrafları hatta sayfaları :) ben sevmiyorum naapim.Hz.Haticeyi pek bi güzel tanımış oldum Allah razı olsun yazar sayesinde.Yanlız Efendimiz S.A.V ile ilgili çogu kısımda bir roman kahramanı gibi beynim algıladı, onu gündelik sıran hayattaki hikayelerin içindeki bir kahraman gibi olduğunu beynim idrak edemedi çogu yerde.Amma bu bende böyle oldu sizde nasıl olur bilemem.Belirtmek isterimki ikinci kısım yazara bir eleştiri değildir.Kim yazsa kim tasvir etse bende aynı hissi uyandıracağına eminim.Zaten yazarında bile isteye böyle aksettiğini düşünüyorum.Nacizene görüşlerim bunlardı.Velhasıl kelam okuyunuz efendim : D

2 yorum:

  1. Sibel Eraslanı duymuştum cidden güzl bi yazar okumak isterdm

    YanıtlaSil
  2. HZ.Fatıma yı da yazmış onu daha çok merak ediyorum aslında

    YanıtlaSil