şeker ve limon

şeker ve limon

12 Temmuz 2012 Perşembe

öylesine....



Az önce kpps soru ve cvplara baktım bir çuval yanlış ve yanlış okuma hatalarıyla yüzleştim çok feciydi Gaybı sadece Allah bildiği için atanamam falan demiycemde pekde parlak değil hani:) gülücük olsun demi gülüyüm azcık :( 28 yaşını doldurmak üzereyim hayatta en büyük idealime hiç bir zaman kavuşamadım.(Öğretmenlikle ilgili olana) Şimdiye kadar sadece bir ay kadar tattım mesleğimi pek bi güzeldi.Ben öğrencilerimi öğrencilerim beni velilerim yine beni :) pek bi sevindirik yumak olmuştuk amma kadrolu bir öğretmen geldi ve ben kendimi yine evde buldum.Olmadı bitürlü nasip olmadı.Sonra bi saçmalık yapıp (şuan öyle düşünüyorum ama var tabi bundada bi hayır
şuan farkedemesem bile) eşimin ailesinin şirketine muhasebe-finans departmanının güvenilir ve işsiz elemanı değerlendirme amaclı verilmiş teklifine taam ya nolcak özel başka yerde çalışana kadar kendi işimizde çalışıyım fikriylen başladık bu işe tabi olmadı olmuyor sevmiyorum bu sektörü ve iş kolunu.Depresyonlara girdim çıktım olur dedim geçer dedim geçmedi,hala içimde yara bu gerçekleşememiş iş.(Rabbim daha büyük ve amansız acılar vermesin inşallah)Bütün arkadaşlarım atandı yapıyor mesleğini sınıfta öğretmenlikle en alakasız insanlar bile atanabildi bi ben kaldım heralde..numene olarak :) Birkaç aya bu iştende ayrılacam dayanamıyorum yafu.... yine eski hamam eski tas olucam.Ben ne yapıcam .... :( Tek bir söz rahatlıyor şuan içimi GAM YOK ! ALLAH VAR...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder