şeker ve limon

şeker ve limon

6 Mayıs 2012 Pazar

kara bulutlar.....e gidiverin gari .





Kara bulutlar size diyorum gidin çekilin artık ruhumdan hep böylesiniz umudumun güneşimin önünde hep duruyorsunuz.Ne tam kaptıyorsunuz (elhamdülillah yaradana),ne de tam olarak çekiliyorsunuz hep bi belirsizlik hep bi umutsuzluk katıyorsunuz hayallerime.Hadi be güneş ışık yay tüüüüüm hayallerime...... bekliyorum.




 

eveeeet bukadar melankonik bir okadar dramatik yazıdan sonra özüme dönüyüm, yahu ben bir terazi burcu zatı muhteremim.Burçlarla aram fena değildir, en azından ilk gençlik yıllarımda diyelim (fal niyetile diil tabisi)Yahu şu uğursuz gezegen satürnün etkisindeyiz cümleten bizim burcun sakinleri.Duydumki sonunda bu yıl çıkıyormuş başka bir burca müptela olacakmış oh be kurtuluyorum derkeeeeeen.Yanlış olmasında bi 4 sene galiba akrep burcuna geçicekmiş bilin bakalım akrep burcu benim için ne anlam ifade ediyo YÜKSELEN BURCUUUUUM :( yok böyle bişi kardeşim nedir benim bu gezegenden çektiğim bir insan burç döngüsünde ve tabi ömür döngüsünde üst üste gençlik yıllarında yakalanırmı buna ya işte ben yakalandım:( en azından yaşlılığımda  huzura kavuşucam inşallah  :( tabi görürsem o günleri :)   (bide kesinlike eklemem çok elzem oldu ki bakmayın bu şuursuz ve şükürsüz cümlelerime elhamdülillah bu günlerimi veren Rabbime....)        



              ♥♥♥♥♥ Allahım sen benim gibi dengesiz tüm kullarını affet.....AMİN... ♥♥♥♥♥
                                                                                                                                                                           

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder