şeker ve limon

şeker ve limon

26 Nisan 2012 Perşembe

abartılı bir bahar temizliği arzusu

Abartlı bir bahar temizliği arzusu içindeyim bugün.Evet evet bütün evi temizlemek istiyorum ama kastettiğim mirkop toz falan diil,bütün fazla mobilya eşya ıvır zıvır ne varsa uzaklaştırmak hatta mümkünse sade beyaz bir iki parça mobilya almak istiyorum.Tabi bu bir hayal zira tek başına karar alamam eşimin zaatallerinin düşünceside önemli yani her şey duygusal :D




kaynak:yazgit.net



Öyle tembel uyuşuk mayışık bir insanımki anlatamam.Bazen şu pek titiz derli toplu sıradan hemcinslerimle karşılaşınca kendimden utanır onlara özenir bikaç hafta öyle bir insanmışım gibi davranmaya başlar sonrada çok geçmeden özüme dönerim, yani DNA mda öyle süper ev hanımlığı yooooohkkk (kulakların çınlasın recep ivedik) :D dediklerimden halkalı çöplüğü manzarasında bir evde gözünüzün önüne gelmesin tabi :D Böyle bir karakterin üstüne akşama kadar güneşi evinin içinde olan.Yani bütün toz zerreleri tek tek sayılacak kadar bariz görünen.Ustüne bide simsiyah mobilyalar hemde yok vitrindi-gümmüşlüktü-konsoldu ne ararsan sürüsüne bereket saçma sapan mobilyalar ve sıradan bir küçük bir apartman dairesi,tabi alırken öyle gelmiyordu bana o ayrı mevzu.Bununda üstüne hergeçen sene bebeklik ıvırzıvırlarının üstüne oyuncak ve kıyafetleri hızla artan bir çocuk olunca her yer tıkış tıkış ve düzensiz oluyo anacım...:( yeteeeer bu eşyalara hizmetçilik etmekten sıkıldım artııııık.......Velhasıl kelam yeni evlenmek üzere olan aklı beş karış havada ne gördüyse almaya çalışan zavallı hemcinslerim ne olur ben ettim siz etmeyin deneyim konuşoyor saygılar arz ederim...:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder